مشاوره کنکور را ازبهترین ها بخواهید
نوشته شده توسط : سید محمد حسینی

الزامات آموزشي در هر يک از تخصص هاي مشاوره و هر دولتي متفاوت است، اما به طور کلي، موقعيت هاي سطح بالا نياز به حداقل يک مدرک کارشناسي ارشد از يک موسسه معتبر علاوه بر مجوز دولتي و حرفه اي خاص. دانشکده ها و دانشگاه ها معمولا از طريق آموزش و پرورش، روانشناسي و يا بخش هاي خدمات انساني برنامه هاي مشاوره اي در زمينه کارشناسي و فارغ التحصيل را ارائه مي دهند.  مشاوره کنکور علاوه بر اين، بعضي از کشورها ممکن است نياز به تعداد معيني از ساعتهاي تحت نظارت باليني قبل از صدور مجوز کامل داشته باشند. علاوه بر اين، مشاوران مي توانند از صدور گواهينامه از شوراي ملي مشاوران خبره (NBCC) يا ساير سازمان هاي حرفه اي براي تقويت توانايي شغلي خود استفاده کنند.


مشاوره کنکور تجربي مشاوره کنکور رياضي مشاوره کنکور انساني




مشاوره کنکور با رتبه هاي برتر ديجي کنکور

مدرک ليسانس مشاوران آينده را با پايه آموزشي که براي موفقيت در برنامه کارشناسي ارشد نياز دارند، به ارمغان مي آورد.  مشاوره کنکور دانشجويان کارشناسي ارشد در مشاوره، روانشناسي و خدمات اجتماعي، برقراري ارتباط قوي، سازماندهي و مهارت هاي بين فردي را ايجاد مي کنند که به خوبي براي آنها مفيد است.


مشاوره کنکور تجربي و رسيدن به روياي پزشکي

به طور معمول، دانشجوياني که مدرک کارشناسي خود را در مشاوره کسب مي کنند، نيازي به تخصص در هر منطقه ندارند. با اين حال، به عنوان علاقه به نوع خاص مشاوره توسعه، دانشجويان مقطع کارشناسي ممکن است خود را انتخاب از طريق دوره هاي خاص و يا تکميل درجه خود را با تجربه کار خارج به منظور آماده سازي خود را براي برنامه کارشناسي ارشد در اين زمينه. مشاوره کنکور تجربي  به عنوان مثال، برنامه هاي کارشناسي ارشد در مشاوره هاي بهداشت رواني اغلب دوره هاي روانشناسي را به عنوان يک پيش نياز در نظر مي گيرند و برخي از برنامه هاي کارشناسي ارشد در مشاوره آموزشي نياز به تجربه تدريس براي پذيرش دارند.


مشاوره کنکور رياضي و رسيدن به برترين دانشگاه هاي کشور

رشته هاي روانشناسي، مفاهيم پايه را در اخلاق، آمار، علوم شناختي و روانشناسي باليني و اجتماعي بررسي مي کنند. با کسب مدرک تحصيلي، دانش آموزان مهارت هاي ارزشمندي و گسترده اي در تجزيه و تحليل، ارتباط، حل مسئله، آگاهي ميان فردي و ارزيابي عملي مي گيرند. تمايز بين BA و BS در روانشناسي ظريف است، مشاوره کنکور رياضي زيرا کارهاي دوره اي در اين برنامه ها به طور قابل توجهي همپوشاني دارند. با اين حال، رشته هاي تحصيلات تکميلي در رشته روانشناسي عموما علمي تر هستند، نياز به رياضيات بالاتري دارند و دوره هاي علمي اضافي، و براي افرادي که علاقه مند به تحصيلات تکميلي در رشته روانشناسي، پزشکي و تحقيقات هستند، تهيه مي شود.


مشاوره کنکور انساني و حقوق داني موفق

رشته هاي تحصيلي رشته روانشناسي براي کساني که علاقه مند به مشاوره هستند مناسب است، زيرا معمولا دوره هاي ليبرال و علوم انساني را پوشش مي دهند و پايه آموزشي گسترده تر را فراهم مي کنند. مشاوره کنکور انساني دانشجويان آينده نگر بايد دوره هاي هسته اي هر درجه را در نظر بگيرند و مسيري را انتخاب کنند که بهتر آنها را براي منافع حرفه اي خاص خود آماده کند.


مشاوره کنکور براي همه ي رشته ها در ديجي کنکور

  دوره هاي کارشناسي ارشد توسط تمرينکنندگان ماهر آموزش داده مي شود و تجربيات دنياي واقعي را از طريق کارآموزي با تحقيق و سخنراني ترکيب مي کند. برنامه ها به طور كامل كانديدان را با آموزش مهارت ها و دانش خود در حوزه هاي هشت هسته اي تعيين شده توسط شوراي اعتباربخشي مشاوره و برنامه هاي آموزشي مرتبط (CACREP) كاملا آماده مي كنند. مشاوره کنکور قرار دادن در برنامه هاي کارشناسي ارشد، رقابتي است و کانديداها مي توانند براي رسيدن به بالاترين سطح آموزش از طريق برنامه هاي معتبر، انتظار داشته باشند. به عنوان پايگاه اصلي دانش براي مشاوره، که توسط CACREP ارزيابي مي شود، اعتباربخشي بالاترين معيار براي ارزيابي مهارت کانديدان در اين زمينه را فراهم مي کند. برنامه استاد اجازه مي دهد تا دانش آموزان به طور کامل مهارت هاي خود را در يک منطقه خاص از مشاوره توسعه دهد. آنها ياد مي گيرند که از طريق يک رويکرد جامع و چند فرهنگي، بيمار را درمان کنند و بالاترين سطوح اخلاق و اعتماد به نفس را در بر دارد


منبع : مشاوره کنکور




:: برچسب‌ها: مشاوره کنکور , مشاوره کنکور تجربی , مشاوره کنکور ریاضی , مشاوره کنکور انسانی ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: